Höst - stickat - käärlek. !

I måndags kom äntligen lönen, det innebar stan med Evelina, en hel del shopping med det, Rengöring, Stövlar, Höst Jacka, Kjol, Byxor och en tröja sisådär 3-4000. Känns verkligen såhär i efterhand.  Nu vill jag verkligen ha höst så höstkläderna kan börja användas, jag älskar ju stickat! Sen följde jag med Ewen till tandläkaren, Inga hål, good girl. Och efter det, tro det eller ej, vi åkte till Bråvikens golf klubb och slog lite rangen, gick bättre än väntat och jaa, jag är sjukt sugen på att börja spela. = P

Igår blev det stan igen, den här gången med Amanda, och faktiskt så var de enda ja handlade av något värde, dvs bortsett från godsaker så som mat, ett spårvagnskort. Däremot så hittade jag så sjukt snygga skor så nu är jag osäker på dom jag köpte i måndags, kan inte köpa ett par för 1200, och ett par för 800 på en o samma månad. Det gör ju nästan ont :O Sen tro det eller ej igen, jag åkte och spelade badminton med min bror , Stina  och Pappa, jag och pappa vann stort, om ja får säga mitt. Sen att jag av ren reflex ville ta lyra istället för att slå iväg bollen är en annan sak. =D Efter det  följde ja me amanda hem oså kom emelie så kollade vi lite jobb och boende i Norge. Jag vill!

Nu ska ja skutta in i duschen osen ner till stan igen, nu med emelie, man kan tro att jag inte har något hem att gå till när jag springer på stan hela tiden. Så är det inte, jag bara gillar kläder väldigt mycket. Och mina favvo skor skulle komma in i 38 idag eller imorgon = )

Någon mer som längtar ihjäl efter höstkläderna?!

Efter en alltför kort sommar är det ändå inte fel att kurra ner sig med en stickad tröja i en mysig höstjacka med halsduk och vantar! I alla fall inte enligt mig. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0