Lönespec & Snålskjuts.

Gårdagen var en bra dag. Det blev god mat i form av planka och ett glas vitt med släkten, vidare för att möta vännerna, då blev de fyrverkerier, trädgårn, världens bar och sedan Hugos. Givande som vanligt.. = )
 Men så gjorde jag även något som var otroligt roligt, jag skrattade så jag tjöt men de gjorde vi nog alla tre, jag och emelie fick nämligen syn på den där killen som cyklar omkring me släp o kör "cykeltaxi" haha titta va kul sa vi o sprang ifatt o frågade vad det kostade, 5 kr per minut sa han. Hmm tänkte vi, i den här folk massan kommer man väl inte långt på det. Då frågade vi glatt, en femma upp till korsningen i rikskuponger då? Javisst sa han glatt, vi hoppade in och ropade till oss amanda som kom glatt springandes o ville åka med, fler fick vi inte plats. Oj va han fick ta i och oj va ja skrattade! De sprang till o me fram massa okända människor och fotade oss =D väl framme fick han en 10 i rikskuponger och han blev så glader, och jag lika glad som alltid när ja kan betala me riksisar istället. =P

Tillbaka till överskriften så berättade ewe glatt att hon fått sin spec i telefonen förrut, o nyfiken som jag blev så sprang jag glatt ut och kikade i lådan om jag hade fått min. Det hade jag, jag öppnade förväntansfullt och kan helt klart säga att det blev en glad överaskning. =) men de gör fortfarande lika ont o se hur mycket mer det är innan dom drar den där sabblarns skatten.! I alla fall, nu längtar jag till måndag, och jag VILL till stockholm nästa vecka, följ med mig?!




Nu måste ja in i duschen. Adios Amigos!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Det var en riktigt kul kväll :D

2008-08-22 @ 00:46:34
URL: http://backhaus.blogg.se/
Postat av: Robin

Vad jobbar du med? :)

2008-08-25 @ 17:57:54
URL: http://rsvedling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0