Så var det med den saken.

Börjar redan tröttna på vardagen, varit frivilligt arbetslös i två dagar, redan är jag rastlös, sjukt! Fast å andra sidan är det ju skönt också =)

Ikväll blir det plankstek med mina kära vänner Johanna, Linda och Evelina. It´s been a long long time. Så det blir trevlans, as usual I guess. Jag skulle behöva fixa mig, hade inte direkt något intressant att berätta så de är väl lika bra att sluta svamla också. Fast en sak kan jag säga, jag vill ha ; Lön, höstkläder, [Redan hittat ett par stövlar, en höstjacka och massa stickat o mysat som garanterat är bokat på den kommande lönen.], vill också ha en stockholms resa / göteborgs resa + massa mer resor. Varför reser man inte mer  än vad man gör för?! Att resa är ju allt.

Augusti fest väntar; Får la se hur de blir. Säkerligen kalas! Eller vad tror ni ? =P


Kommentarer
Postat av: Emma

sthkm resa med shopping och göteborg med liseberg vill jag ha! :O

2008-08-19 @ 17:58:18
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0