Can´t keep my hands of the cookie jar.

Ja, jag heter Emma osv, tar en joggingtur varje dag innan jobbet, dvs springer till spårvagnen för att komma fram till hållplatsen alldeles precis samtidigt som spånkan själv, men vad gör det, ja hinner ju ? =) Dock så är det otroligt mycket jag inte hinner, det är sjukt irriterande. Alla vänner jag vill träffa, vad hände egentligen? Jag har ju aldrig tid! Vad gör jag egentligen ? Jo jag jobbar varje dag 8 - 16.30, jobbar dock på lite flextid som kan komma att behövas för speciella tillfällen, direkt efter jobbet far jag oftast vidare för att träffa någon kompis, kommer hem sent på natta, somnar som en "stock" för att knappt ta mig upp morgonen efter. . .
Nee det är nog inte riktigt så illa. Men det ser nog så illa ut. Helgerna spenderar jag alltid på bästa möjliga sett me så många vänner som möjligt, -  No wasted time in my life.  Nä för sånt har vi inte tid med.

Något  otroligt roligt är att jag redan tillsammans med min "lilla grupp" på jobbet kämpar för att ge mig bra möjlighet till midsommar, ska man behöva planera nu?! :O

I alla fall så kom jag på en sak, nyår närmar sig med stormsteg, det är redan bokat och betalat, och likaså klänningen beställd och betalad, men hemma på min gata i stan /Eneby / så verkar vi ha en gnagare som äter upp mejl papper och dylikt för jag hittar inte bokningsbekräftelsen så jag har inte en aning om när den kommer. Men de ska ja försöka kolla upp, Emelie vill nog inte gå naked på nyår tror jag, o jag vet ju att jag i alla fall inte vill det. :)
Tack o lov över att någon annan sköter pappersarbetet när de gäller dom ordentliga grejerna som resor, jaa jag tackar dig Amanda för det haha :) Förstår inte, på jobbet är det sjukt mycket papper o mejl, men där håller ja ju sten koll på dom?!

nu ska jag sluta pladdra för snart kommer förhoppningsvis Linus o hämtar mig så ska vi baka pepparkakor (Äta pepparkaksdeg och försöka oss på en Pepparkaks igloo) Right?

Och inom en parantes ( Brittans nya skiva är tummen upp X15. )

Oså en parantes till, ( Tack för helgen längtar redan sönder till nästa :) )

  

A                  D                  I                     o                  s                      !


Kommentarer
Postat av: Amanda

Eran peparkaks igloo blev verkligen skit snygg måste jag säga ;D hahaha



2008-12-15 @ 19:41:32
URL: http://backhaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0