Dags för en ny kur.

Jahapp, då har man det skräckslagna läkarbesöket över, min mor blev näst intill tvingad till att ta ledigt o följa med. Tur var väl de för jag blev tvungen att ta stick i fingret, men faktiskt så för första gången så klarade jag det utan att svimma. (Aningen överkänslig för nålar, ja). I alla fall, de första sjuksystern sa efter provet var oj oj oj stackare du är verkligen sjuk. Jo tack de kändes ju bra, sen fick ja sitta i vänterummet o vänta på att träffa doktorn o under hela den tiden rabblades alla de allra värsta sjukdomarna i huvudet på mig, jag bara kände hur typiskt mig det vore. . . =P

Men resultatet ja; Joo jag hade halsfluss igen, slipper operera än så länge tack o lov, men så hade jag även fått någon bakterie som gjort att något värde som normalt skulle ligga på 8, låg på 149 hos mig. Haha jaa skrattretande men sant. Hur lyckas jag egentligen ? I alla fall, jag fick ännu starkare tabletter, "hjälper inte det här vet jag inte vad ja ska göra med dej" så de borde ju hjälpa. Men så förbi till de väldigt positiva. Bara man börjat äta tabletterna vilket jag gjort nu så smittar man inte, och jag behöver inte vara sängliggandes så länge jag inte anstränger mig på något vis så att pulsen ökar, och jag får inte frysa, eller bli nedkyld eller vad man ska säga.

Så nyår då, till min stora lättnad, JAG FÅR GÅ!  Så länge ja mår bra och inte dansar omkring på borden eller någon annan stans heller visserligen, eller står ute i långa köer eller ute o röker men röker gör jag ju inte så de blir ju inget svårt =) O dessutom så får jag till o me dricka lite vin till maten och skumpa till tolvslaget. (Små mängder underströk doktorn nogrannt). Det känns bra nu . . . =)



Kommentarer
Postat av: Emma

nae gumman, va håller du på me egentli9gem :O! Fy fasen hur lyckas du :P?! Hoppas tabletterna hjälper :D!



Åhhh jaaa jippihuuuu va kuul :D! vart otolig här att du inte skulle kunna hönga me :O! Vi ska se ill att du inte dansar runt på bord o att du inte röker som du då inte gör haha så varför börja nyår, nae dehär fixar vi serrö :D!

2008-12-30 @ 14:27:41
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Amanda

Så himla skönt att du kan vara med på nyår då!! :D

2008-12-30 @ 14:28:24
URL: http://backhaus.blogg.se/
Postat av: Tobias

det tkr jag med, assnyggt ju :D

2008-12-30 @ 15:44:49
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0