Heello Jello

Min blogg har fått sig en liten nys av uppiffning här, jag tycker den blev fin, för jag gillar ful fint. :) I alla fall jag har Emelie och ge all cred för det här, själv har ja inte den energin, tålamodet eller hjärncellerna för att göra om den. I alla fall inte i nuläget =) Så jaa Emelie, här följer ett litet tack brev.

Thanks alot Emelie Wieselgren. Jag tackar dig så att säga hjärtligt för att du var så vänlig och hjälpte mig med denna tristess som förekom på emmsipemm.blogg.se förut, det var hyggligt av dig. Men så är du ju ganska hygglig, dvs en såndär helt okey grej eller jag kanske borde säga en helt okej tjej?. =P Det finns nog tuusen miljoner saker jag skulle kunna tacka dig för, om jag bara hade tid att tänka till lite ordentligt. Men de orkar ja inte för det känns redan som att mitt huvud will Explode! I alla fall, en gång till, tack så mycket, jag trugar och bugar, du är mej en vän, en god sådan.

Åh nu dessutom så ringer du o stör här mitt i mitt bloggande. Där har vi något mer att tacka dig för.. Nu ska jag avsluta det här och vara social mot dig i telefonen istället. Det tycker jag att du är värd. :)




 

Good song - Dedicated to a prettiest friend .


Kommentarer
Postat av: emelie

gullig du är :D

2008-12-18 @ 16:43:41
URL: http://wieselgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0