It has arrived .

Yes, en positiv surprise låg på bänken och väntade när jag äntligen kom hem från jobbet igår.  Beställningen från stylebystars . .  Jag hoppade och skuttade runt i hela huset innan tog mig mod till att pröva de som var tänkt som nyårs klänningen. och jo titt på den du, den passade till och med. Kändes lite för bra för att vara sant, men det var det inte, nu hänger den här o väntar. Men så blev de en runda på stan idag med som vanligt varje lördag skulle man kunna säga.. Oså in på Ego o titt, där hittade jag en klänning till. Så nu vet jag inte ens vilken ja ska ha på nyår men i alla fall, hellre två än ingen :)

Och dessutom så bytte ja en kjol som jag införskaffade mig i veckan.. Och jag, smartskaftet själv hade ju tagit fel storlek, så igår när ja stog o testa innan utgången så kunde ja inte förstå att den va så stor? Liksom vad tänkte ja egentligen med .. ? Nåväl att jag lätt kan köpa två storlekar för stort bara för att ja verkligen vill ha något o de inte finns i min storlek men ändå, det var väl lite väl ?! Så provade jag i alla fall en två storlekar mindre idag, och nej de gick inte, sen testade den ja hade hemma redan, men oj sa ja den här måste va felmärkt för den satt ju inte alls så stort . . Men ganska snart så upptäckte Emelie att jag köpt fel storlek. .  Smidigt Emma, smidigt. . . .

Men så var det med den saken. .  Hugo ikväll, låter det som något nytt ? Förmodlingen inte . .  Men men börjar bli sjuk så lite osäker är jag faktiskt. . Vill fasan inte få halsfluss igen!





 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Himla fusk att du har två klänningar medans vissa andra stakare inte har någon :( (Känn dig riktigt nöjd!)

2008-12-15 @ 19:43:55
URL: http://backhaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0