Lugna Veckan.

Lugna veckan avslutades med en otroligt lugn helg, Emelie och jag var lite bakom flötet, vi hade planer på att tjuva en julgran, fråga mig inte varför, men de kändes som en kul grej. Men så har vi ju Emma med samvetet här, skulle ju få dåligt samvete av att ta upp en tia som jag hittar på gatan. Så ne, någon gran la vi inte vantarna på. Istället drog vi med Emelies far på spökrunda på löfstad slott då han var den enda som nappade på vår lille idé, inte vågade vi åka själva inte. Men sen i själva verker så vågade vi inte gå spökrundan heller då vi möttes av en bil med en massa stirrandes människor i på parkering. Vi vände och åkte hem . . . Så den lilla historien får fortsätta någon annan dag. :)

Nu ska jag bort från lugnet och ner till stan på julklappsjakt med Emelie, jag som hatar att gå på stan när det är en sjujäkla massa folk har som vanligt väntat till slutet med årets klappar, o jag har inte råd att köpa dom förän lönen på tisdag heller. Känns inge vidare. Fotot är iallafall klart och ligger hemma i rummet och tar plats men så var ju inte de någon julklapp utan en födelsedagspresent. . .  :P



                        Nu har jag bråttom. . . Long time No seek.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Duktigt av er att köra lugna veckan ;D

2008-12-21 @ 22:24:10
URL: http://backhaus.blogg.se/
Postat av: Amanda

.. men tråkigt att ni inte följde med ut!

2008-12-21 @ 22:45:28
URL: http://backhaus.blogg.se/
Postat av: Robin

Haha, jag såg på Filip & Fredrik när dom var på ett slott utanför Linköping och skulle kolla om det fanns spöken där mitt i natten. Eller, typ dom som jobbade där sa att det spökade...



Jag tror nog att man är mer mörkrädd än vad man vill erkänna, både för sig själv och för andra. Jag är nog också väldigt mörkrädd. Dock inte i miljöer där jag vet att ingenting kan hända, men på främmande platser där det skulle kunna hoppa fram någon från ingenstans... där är jag rätt bra på att skrämma upp mig själv... i onödan.

2009-01-03 @ 04:43:28
URL: http://rsvedling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0