Mr Läkare, bota min läkarskräck först tack?

Imorgon är det dags att träffa läkaren igen, mr zachrisson "hur de nu stavas?". Känns som att det börjar bli en vana, men nu är jag livrädd! Har man halsfluss för ofta så får man tydligen operera bort halsmandlarna. O det där med att operera mig är inte min grej, har i stort sett aldrig behövt vara på något sjukhus för min egen del  . . Sjukhus är det värsta jag vet!
Varför skulle jag ens behöva det ? Joo för i slutet på oktober, ja då hade ja en otrolig halsfluss. Sen gick de en månad drygt, sen fick jag halsfluss igen, nu tog de ca tre dagar efter att jag slutat äta pencilin, o så vaknar jag o knappt kan svälja o är svullen som jag vet inte vad ?! Är de halsfluss igen så vet jag inte vad ja ska göra ?

Hur skulle ja klara av om ja skulle behöva operera mig, jag är ju livrädd? Skulle dra ut en tand när jag va liten, eller ja, faktiskt två, och ja, jag va så himla rädd för bedövningssprutan så från den dagen jag fick reda på det så vickade jag på tänderna dag ut och dag in. Den dagen det var dags, då gick jag till tandläkaren med pappa, kändes ju dumt att inte gå, även om tandläkaren till sin stora förvåning ganska snart upptäckte att tänderna jag skulle dra ut, ja dom hade jag tagit bort själv, ALLT för att slippa ta spruta.





Finns det någon mer med sån extrem läkarskräck ?! :O
O Mr Martin J som dessutom var tvungen att tala om för mig att man inte får äta på 2-3 veckor efteråt. Tack för den? :D Jag hoppas du ljög! :

Kommentarer
Postat av: Emma

Stackare! Hoppas de blir bra till nyår, eller de MSÅTE!

2008-12-29 @ 21:00:09
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Amanda

Det får bara inte vara halsfluss igen!! Inte innan nyår som sagt! :O Hoppas du kryar på dig!



PS: Och det där med att inte äta på 2-3 eckor är nog värre än själva operationen ;P

2008-12-29 @ 23:19:49
URL: http://backhaus.blogg.se/
Postat av: Amanda

Tur att det inte var halsfluss då! Jag fattade inte riktigt va det va däremot? :P Men då kan du vara med på nyår iaf asså? :D

2008-12-30 @ 10:51:47
URL: http://backhaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0