New Year .

Jag vet inte om man ska se de som en bra eller dålig vana att jag har börjat skriva här igen. Kan väl vara bra att få ut lite tankar om allt och inget och det är ju trots allt inte så att jag tvingar någon att läsa. =) Det kommer väl antagligen börja avta sen när jag blivit frisk. =D Angående ett tidigare inlägg så är min mamma allt bra, hon läser inte min blogg, vad jag vet, och samma dag som jag skrivit att jag gärna ville ha lite godis och en tidning nu när jag är sjuk o allt. Ja då kommer hon hem från jobbet och på bänken ligger en marabou daim, sura nappar, och veckorevyn. Precis som jag ville ha det, Är det inte alltför bra? =)

I alla fall, här kommer lite tankar kring nyår. Jag kan nog helt ärligt säga att jag inte direkt har någon nyår som ja sådär ångrar ihjäl mig för, alla har väl varit relativt lyckade, självklart mer eller mindre lyckade dock. Men några visdomsord för nyår 2008;

Nu ni mina vänner så är det såhär, nyår närmar sig med stormsteg och jaa, det är en säker plan de där med nyår, kvällen är så att säga garanterad när det gäller tid plats och rum. Och grattis speciellt  till Amanda & Evelina, kvällen kommer innehålla mat ;) hahaha dessutom som vi inte behövt göra själva :P Men i alla falli, jag måste säga att 2008 har varit ett grymt år! Många svårslagna stunder såsom, studentkryssning, idre, sälen, Simple Plan i Stockholm, studentvecka, midsommar, Uggla/Hellström, Göteborg i påskas, Kräftskivor hit och dit, sist och störst MAGALUF, och tillhörande till det, Tallin kryssningen, dvs Magaluf Reunion. [självklart är även många av de "vanliga" dagarna värda guld]

Jag vet inte vad ni tycker men nu tycker jag att vi ser till att få det här ännu bättre, jag tycker att ribban ska sitta högt uppe i skyn. Ett bra år behöver ett storslaget avslut, och ju högre vi sätter ribban, desto högre blir målet att nå år 2009. Vad sägs som att börja året alldeles galet storslaget, osen leva upp till att hålla storslaget som vår lägsta nivå år 2009 ? Are you with me on this one?!






                                            - Länge leve 2008.


Kommentarer
Postat av: Amanda



JAG ÄR MED DIG! :D



Som sagt himla tur att det finns lagad mat, det betyder iaf en riktigt bra start ;D haha



2008-12-17 @ 20:19:55
URL: http://backhaus.blogg.se/
Postat av: emelie

jag är också med dig :D

2008-12-17 @ 23:24:57
URL: http://wieselgren.blogg.se/
Postat av: Emma

ja e på ;D Fy fasen vilket år 2008 har varit :D!



2008-12-18 @ 10:42:39
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0