Världens goaste goding.

Det blev inte mycket klappar idag inte, men jag har i alla fall kikat ut lite favoriter så jag är lite lugnare :)
Nu ska jag snart dra mig och se på någon film o hoppas på att somna, dags för jobb imorgon igen. Efter en veckas "ledighet" känns de lite motigt att gå upp imorgon bitti men det funkar nog.


Jag bara måste visa något som måste varit bland det sötaste jag någonsin har sett. En sån här ska jag GARANTERAT köpa det första jag gör när jag äntligen skaffat mig en egen liten lya. Tänk så mys att komma hem och ha en sådär gosing hemma i soffan. Åh jag har ju velat ha en tigerunge ända sen jag va liten och närmare än sådär kommer man ju knappt? o typiskt, bara pga av det så längtar jag ännu mera efter att få flytta. Tålamod Emma, tålamod.



Ni måste väl hålla med mej om att det måste vara bland det sötaste som finns ?!
 To die for . .


Ps; Jag tycker den där borde heta Leo, de skulle väl passa?



Kommentarer
Postat av: Amanda

Så hilma sööööta!! Och leo va riktigt klyftigt ;D

2008-12-21 @ 22:22:02
URL: http://backhaus.blogg.se/
Postat av: emelie

haha ja jag tycker me de :) alla blir nog nöjda och glada nu tror jag!



och du, GOD JUL! :)

2008-12-24 @ 00:07:44
URL: http://wieselgren.blogg.se/
Postat av: emelie

ojoj, hon drar till med ett litet rim såhär på kvällskvisten till och med ;)

2008-12-24 @ 00:19:35
URL: http://wieselgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0