Life is what happens while you´re busy making your excuses.

För att följa upp de tidigare inlägget kan jag säga att japp, jag föll för grupptrycket och gick ut.
Jag kan också tala om att jag aldrig har ångrat de beslutet för en sekund.
Nej nej, verkligen inte. Way to lyckat för det. :)

Efter den helgen insåg jag att jag bara blir sjukare och sjukare. Så det har inte blivit en sekund av träning den här veckan. Och i helgen tog jag de lugnt  och bara umgicks med mina vänner.  -  They are like the sun for me.

Idag gick jag och tog en fika på skafferiet med älsklings Evelina. Satt i timmar och bara pratade kläder, saker, och framför allt! SOMMAR! Planerna är i fullt ös och jag längtar så mycket så jag knappt kan sitta stilla. Dessutom har vi båda kommit fram till att vi behöver rensa våra garderober. Då det inte längre går att få in ett plagg utan åtminstone hälften av mitt måste stanna i tvättstugan. De va då vi kom på att vi ska stå på loppis och sälja lite. Alltid någon toker som köper. Och då har vi dessutom råd med mera nytt. Logiskt ? Hell yeah!
Men det är ett tag tills dess . . .

Nu i veckan däremot så ska jag köpa dessa rosa skor från Vagabond.
IT´s just to GOOD to be TRUE. 
Dom gula måste vänta lite. . .
 
Därmed är också delar av helgens Outfit bestämd.

På lördag blir det minsan Sexparty hos Madeleine & Putte.
Sen hoppas jag att Evelinas och deras planer ändras till fredag så man även kan följa med att äta och ha lite mys. 

I veckan ska jag ta tag i att måla den efterlängtade schablonen i mitt rum också. Antar att jag får göra det själv då mamms o papps fick för sig att göra om deras sovrum och åkte o köpte färg och tapet och satte igång direkt.
=)


And finally så är balklänningen, skorna och väskan hämtad.
Nu hänger det här hemma och väntar på just den kvällen. . .



    

   

          


So long my friends.
Lisa, be well, take care and come back to life. :) <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åååh jag saknar er alla massor!! jag längar efter att hänga med er o festa med er o planera resten av livet :D miss you!!!

pussspuspuspus

2008-02-11 @ 14:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0