Taking my thoughts for what they are worth.

Precis när man skulle gå till Nordik imorse ringde telefonen, efter mycket om och men så svarade jag faktiskt.
- Hej jag ringer från hummelgrens och har ett blombud till dig.
Och det var nog en av veckans stora chock. Hela dagen gick jag och funderade på vem som hade skickat det ?
Strax efter att ja kom hem så kom budet, och med det så kom ju svaret.  :)
Linus du är för go! :) Det trodde jag aldrig. Att jag faktiskt skulle få blommor på alla hjärtans dag?!
åh jag älskar ju dessutom rosor!
THANK YOU!

Sen jobbade och jobbade man i drygt tusentalls timmar. Men tiden går minsan fort ändå. Fast jag stog med huvudvärk halva dagen.
Kom en liten herre och letade alla hjärtans dag present till sin Dam. Han var så snäll så han fick ett jätte fint paket inslaget med cellofan & En massa rosa och vita snören. Han blev så glad, då blev jag glad. :)

Nu är det dessutom bestämt att jag åker till sälen söndag - Torsdag. =) Fy så kul!
Man lever ju trots allt bara en gång och jag vägrar slösa bort det tillfället.

5 st i ett litet mini rum, får se hur det går. :D Men det löser sig. Jag och johanna skulle kunna ha kul som aldrig förr på en åker. O vi kommer dessutom hem lagom så vi kan fortsätta de lilla partyt här hemma i helgen.

Efter imorgon är det lov! Jobba lördag, osen Sälen.
LOVELY!

Blir det en hundrondel så kul som Idre var så är det garanterat värt det! :)


      

Happy Valentines Day my dear Friends!
Without you I´m Nothing.




Kommentarer
Postat av: celine

hej
jag har en ny tävling och en ny väska
besök min blogg för att delta i tävlingen :)
kramar

2008-02-15 @ 00:00:00
URL: http://crazyfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0