when you´re gone I wont stop bleeding .

Already, are you kidding?!

Lovet  är redan slut och jag har inte ens hunnit göra hälften av det jag skulle. Och inte ett enda skolarbete av alla ja ligger efter med. Det känns ju fin fint. . .

Men så förstås, Jag har ju hunnit spendera några dagar i Sälen och det är ju inte dumt!
Det blev lite knas, men visst va de kul.
och HC, vill ju bara dit igen!
Och du, du är ju för Go!
Och Johanna, Du är för underbar, skulle med all säkerhet kunna säga, DU ÄR BÄST!

Har inte hunnit göra så mycket mer känns det som. Mycke, till och med för mycke festa.
Sen har jag ju självklart handlat handlat och handlat också. Favoriterna blev två klänningar från Koola Anna och en väska från Gina.
Och så har jag jobbat en del. Och OM jag blev förvånad och glad av o se Lisa rakt framför mig i kassan på Nordik när ja jobbade förra lördagen, chockad som gud men glad som heliga birgitta eller något. . .  I alla fall så va de sjukt kul o se dig igen after all these days.

Och igår hade Madeleine och Patrik sexparty hos sig. Daniella kom och berättade flitigt om produkterna ;)
Very very nice måste jag säga.
Blev att åka hem skapligt trots allt. Skulle ju jobba hela dagen idag och det skulle jag nog aldrig orka med annars men det gick ju fint i alla fall.

Nu ska jag sätta fart med träningen igen . .
Det behövs, säger inte mer än så.

   


Sälen var sjukt sjukt roligt.
Det blev inte så mycket åka skidor, utan desto mer dricka.
Och en hel del basket, tro det eller ej.
Bodde 5 st i ett litet rum för två men de funkade bra, en aning rörigt dock.
Och hur skolan såg ut i övrigt ska vi inte tala om. Det var i alla fall inte städat rent och snyggt, så mycket kan jag säga.
Men man fick många fina minnen och det var kul o träffa dig igen. Actually .
Vi sopar det negativa under mattan och minns allt det bra.
Det är så man bör göra. Let´s do it!



      

       

     

Before I go.

Ladda ner Simple Plans nya skiva.
When I´m Gone, akustisk
I can wait forever
Save you
No love

It´s all love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0