Oh Sweet Darling!

Äntligen har ja börjat träna igen! Känns otroligt skönt måste jag säga, idag har ja verkligen bara tagit det lugnt, tränat, solat, gjort manikyr och allt såntdär jag aldrig har tid till. Imorgon är jag ledig, då blir det stan en sväng, sen ska man till Roots också, klippa och färga håret ljusare, återstår att se hur det blir. Hälften hurrar och hälften är helt emot. Men det kan ju faktiskt bli fint även om jag älskar att ha mörkt hår?!

Fick lönespecifikationen idag också, det såg inte alls fel ut. Och i helgen är jag ledig så då blir det shopping! Jackor jackor jackor. :) Och massor mer självklart, mitt namn är ju fortfarande Emma. En hel del utkollat och provat, Pengarna är säkert slut om en vecka . .Mig skulle det inte förvåna. Har ju precis lyckats dra på mig ännu en övertrassering på kontot, jädra Visa. Varför ska man behöva betala avgift och ränta o allt. .

I övrigt så är jag nästan frisk nu, och ledig hela helgen så det blir det att leva loppan! Inte alls pjåkigt. Något som däremot är pjåkigt är att snön typ är tillbaka och det är halt och jobbigt. Jag vill börja ha vårjacka o vårskor nu ju. .  Men än är det visst inte dags. Höll på att ramla och bryta både armar och ben imorse, nu är jag trött på snön, och ännu mer trött på det som oftast gömmer sig under den. IS!

Well well, Sleep well. I know I will. :)

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0