Simplethingsthatmakeyourunaway.


Back in school efter en skön helg me vännerna och jobb! 
Tog en sväng på stan sen med Evelina, hittade två så sjukt fina vårjackor som ja ska lägga vantarna på så fort lönen kommer, en fin tröja också, and shoes! Längtar! Ska ja inte jobba på lördag så blir de stan för hela slanten. :)

 På vägen hem idag kunde jag inte sluta fundera på en sak, vad är roligast egentligen? Kläder eller inredning.? Kom fram till att ja antagligen aldrig kommer kunna bestämma mig när de gäller den saken även om det lutar åt inredning så är ju kläder också så otroligt kul.. Jag vill ha världens finaste lägenhet när ja flyttar, stilren och i Emma stil, dessutom vill ja ha en walking closet så ja äntligen får plats med allt även när inte hälften ligger i tvätt.  

I fredags var jag på Formex mässan i stockholm med Nordik. La Vie En Rose. Mässa med massor av inredning o accesoarer.. Otroligt roligt att se! Förstå att gå där själv o beställa hem en massa till sitt eget företag, så sjukt kul! Var på två föreläsningar också, en helt värdelös, och en riktigt intressant om trenderna just nu.

Nu sitter jag och planerar nästa resa med kim och gänget vi mötte i Idre för en vecka sen. Det var helt klart den bästa resan någonsin! Vilket folk! Alldeles underbara hela högen, om ja är glad att man lärde känna er. Och framför allt tack till alla mina kära vänner för antagligen den bästa veckan i mitt liv. :)

Imorgon ska ja äntligen börja träningen igen! Nu orkar ja inte vänta tills förkylningen är över, blir det värre så blir de.. sånt som märks.

Hej svejs!

                       

Kommentarer
Postat av: Anonym

jobbigt med ett walking closet, jag menar, tänk om det går iväg? =D

Men det kanske bara är en ursäkt för att du ska köpa ännu flerar kläder? =P

:*

2008-01-22 @ 14:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0