To be hurt to be lost to be left out all alone.

Hur länge ska en förkylning egentligen kunna hålla i sig. Jag har varit förkyld ändå sen jag var i Idre. Bara önskar att jag kunde få bli helt frisk någon gång, jag som aldrig brukar bli sjuk. . .
Måste dessutom sluta handla kläder har jag börjat inse. Kommer aldrig ha råd att flytta utomlands annars. Antingen eller . . . Varje lön rinner iväg, till vadå? Kläder och alla andra tusen nöjen. . .
Mobilräkning o de där vill ja inte ens tänka på. . O allt jag bara bokar.
Men Simple Plan kommer garanterat vara värt det!
Snart är det dags att hämta ut balklänningen, och skorna o väskan. Men vem ska man gå med? 

Nu är den stora frågan, hur ska jag göra imorgon? Shall I go out and Dance. ? Kanske bara för att mina kära vänner ska det och jag vet mycket väl att inte en sekund med dom är tråkig?


Just trying to think of something to do, anything just to keep me from thinking about you. But you know it´s not working out cause you are all that´s on my mind. One thought of you is all it takes to leave the rest of the world behind.
I did´nt mean for this to go as far as it did. I did´nt mean to get so close and share what we did. I didn´t mean to fall inlove but I did.
I´m Sitting here trying to convince myself that youre not the one for me, the more I think the less I believe it and even more I want you here with me.


Mina vänner är A-Ö för mig. - Lovely

            
               
          

Vad hände med den röda tråden ?

Kommentarer
Postat av: Lisa

you know we love you

2008-02-03 @ 23:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0