Dagens I-landsproblem.

Att äta vattenmelon utan att lyckas kladda ner kinder, haka, händer, näsa och framförallt clown zonen runt munnen?
Haha
åtminstone dagens Emma problem.

Almost ännu en vecka  till avprickad och klar när det gäller jobb, otroligt skönt. Jag hatar att inte få njuta av värmen när de väl är varmt. . . Veckan har trots allt varit skön, mycket stan och med det mycket handla. Men bara det nödvändigaste som alltid. Typ. . . Sen har jag umgåtts med vänner och ätit gott och allt vad de där heter.
Det känns som att man redan börjar tappa kontakten med vissa vänner, jag tyckte ju om att få träffa så många vänner varje dag i skolan. Mina vänner lyser ju upp mina dagar. Vill ju veta allt o lite till om vad som händer i deras liv. Johannas helg uppdates kommer jag framförallt att sakna. =P Men man träffar mycket nytt folk också nu så det är roligt, de riktiga vännerna vet man ju finns där även om man inte hinner ses på ett tag. Och jag vet att de bästa och närmsta kommer alltid vara där hur som helst. . Men en sak har jag bestämt mig för. Jag ska aldrig låta jobbet sätta stop för mitt liv.
 
Jobb är inte lycka, lycka är inte jobb. Tvärtom. Jobb är ett borde och lycka är ett måste. Punkt och adjöss.

I helgen blir det land, mys, st anna, vänner, lycka, roligt och förhoppningsvis sol och därmed solbränna. :)

    


Kommentarer
Postat av: Robin HooD

Jag avgudar din Blogg Emma :)

Den är så otroligt fin och sofistikerad!

Inte som min haha ;P

2008-07-05 @ 00:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0