Magnus Uggla & Håkan Hellström

 Just nu orkar jag inte dra alla detaljerna, men en sak kan jag säga, det var grymt!
riktigt riktigt grymt. Håkan Hellström va bra, men draget på Uggla, OM folk gick igång på honom! :)

De va synd att du inte följde med, men jag lovar det tar vi garanterat igen i MAGALUF om 12 dagar :P

Först vid fyra kom vi på hur vi skulle ta oss till Bergs slussar, slutade med att palm skjutsade oss för en slant. osen beräknad hämtning av Putte också för en slanta. Skönt att slippa bussarna kan jag lova.
När vi åkte från Norrköping kan man helt klart säga att det spöregnade, men där möttes vi upp av klar blå himmel, massa folk och bra stämning. Håkan spelade först och var riktigt bra, dvs dom låtar man kunde. Senare va de dags för Uggla, och där kom verkligen publiken igång. Det är något speciellt med Magnus Uggla på sånna här sommarkvällar, det passar så otroligt bra!
Det va sjukt bra drag under hans låtar, man skulle kunna stått där hur länge som helst, hoppat, sjungit, skrikit. Han slutade minsann på topp! Det gjorde inte våran kväll dock, vi bestämde oss för att fortsätta till en fest i Östra Husby där vi väntade oss ett riktigt bra drag, det va det inte, och det va inget drag på oss länge, sjukt övertrötta satt vi  vid bordet, arga på kvällens väntan och skrattandes åt dom inte alls roliga sakerna..
Vi lyckas minsan göra även de tråkiga otroligt roligt, det gillar jag! :)
signatur låten för kvällen, de får man kanske påstå att det är Trubaduren som sjöngs på rullande band under väntan?
Men om jag skulle komma ihåg Emmas tåsvetts låt så skulle det garanterat vara den! :D




 


Jag är nog skyldig er ett ordentligt tack föra alla underbara sommarkvällar.
TACK!
än är dom inte slut . .  De bästa kvar.
Än så länge jäser vi, men snart är de dags för stek! ;)
12 DAGAR!

Kommentarer
Postat av: Emma

Fy fan va nice de va!"



Jaa fan ja komme rinte heler ihåg tåsvettslåtej :O

2008-07-21 @ 14:17:11
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Amanda

Uggla ägde verkligen :D

2008-07-21 @ 14:56:11
URL: http://backhaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0