Skin skin som den sol du är.

Nu har jag inte skrivit på ett bra tag men jag har faktiskt ett bra skäl. Jag har varit upptagen med en underbar studentvecka. 10 dagar av festande. Varav en blev en lugn kväll i folkparken med kubb men utan alkohol.
Det har klart varit den bästa tiden någonsin, fylld med vänner, grillning, mys i vasaparken, trädgårn, otten, palace och en snutta hugo. Lördagen var perfekt, grillning ute vid någon "sjö" i blacka och fortsatt utgång på Otten. Det va nog helt klart studentveckans höjdpunkt, delat med den dagen vi körde marsch och tågade förbi drottninggatan mellan vasaparken och trädgårn, alla studenter på rad sjungandes studentsången och blåsandes i våra kära tutor. Vet inte hur många vi var, men många var de i alla fall. och de drog ju till sig några blickar när vi sedan fortsatte sjungndes in på trädgårn.

Nu är utspringet även över. Det komiska är att låten seven nation army med the white stripes håller i sig. Från studentkryssningen i mars där alla blev kvar på dansgolvet sjungandes och dansandes till den sången, så dök den upp även på mösspåtagningen då rektorn blev måttligt sur över alla sjungandes elever. Sen vidare hela studentveckan, till utspringsdagen under rektorns för tal och sen på podiet under utspringet. Haha Den låten har fört med sig antal minnen!

Nu har jag sovit ut en vecka och tagit det ko lungt, grillat i krokek, sovit i putte och maddes sjöbod. Sovit solat och haft det kalas i St Anna. Nu är jag utvilad. . . Finally. Skulle jobbat helgen direkt efter studenten men det klarade jag inte av.. Som tur va så slapp jag. Kroppen va helt förstörd :D

Nu längtar jag bara till midsommar. Blir det tylösand? Eller blir det kanske öland? så länge ja kommer härifrån så är jag helnöjd. :)





 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du skrek på bra du med igår ;D haha skriv blogg då :D

2008-06-28 @ 17:40:22
URL: http://backhaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0