Now or never, tomorrow it might be too late.

Sista kvällen i stan, imorgon kommer bror min och flickvännen hem från thailand och tar tillbaka lägenheten.
Idag har det varit en skrämmande dag, skolan bara stressar mig så otroligt mycket. Och allt som har med den och göra. Till och med Balen och studenten stressar mig.

Idag var jag och köpte nytt smink för nästan 1000kr, varför ska allt alltid ta slut samtidigt? Dessutom fick jag köpa två nya ögonskuggor från face för att kompensera min favorit från mist som gick sönder.

Den kommande tiden känns otroligt lockande.
På Fredag bär det av till Göteborg, Vrångö. Blir att fira påsk med delar av gänget från idre.
I CAN NOT WAIT!

Nästa lördag är det stockholm som gäller, och det längtar jag sjukt mycket till. SIMPLE PLAN mina vänner, ja dom ska vi se. Jag, Linda, Adam och Linus. Fötösen va kul. =) Dessurom blir det att stanna över natten och ta stan en sväng.

Sen är det dessutom studentkryssning. Wohoo!

Nu sitter jag mest i min ensamhet med kissen och väntar på annat sällskap. I form av Lisen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0