Running out of time.

Det finns en sak som jag är så mycke sämre på än allt annat.
Det ska ni veta, det är att packa.
Senast sprack resväskan. Nu fick mamms o papps köpa en ny.
Nu ska jag packa till stockholmsresan med shopping och SIMPLE PLAN på cirkus.
Men de går inte?!
Vad ska man ta med? det är inte mycke alls o ändå kan jag inte. Bara inte kommer någonvart

kl 08.00 är det meningen att det ska bära iväg. Då ska jag ha packat. Och duschat. Och gjort mig iordning, helst ätit också.

Jag säger bara, jobbigt läge..
Dags att sätta fart tror jag.
Nu ska jag ringa någon som får guida mig genom telefonen.
Pratade med Johanna nyss, hon sa att jag var fin i allt och bara kunde ta något ur min enorma garderob så blir det kalas. Johanna -  Du är sjukt söt och go och underbar och sådär du vet. Jag litar oftast på dig, och gör kanske ibland som du säger men den här gången är vi inte på samma spelhalva. =P
<3

Hur ska ja hinna packa till studentkryssningen när jag kommer hem söndag och åker någon timma senare igen.
Ojoj oj  BOY AM I IN TROUBBLE?!

Nyss var jag i alla fall och åt på världens bar med Emelie, Linda, Vickan och Emma.
Det var mys, och sjukt gott.



Adiooose. Vem blir den drabbade?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0