You´d better give up.

Börjat få lite klagomål på att jag aldrig skriver något här, men ja har bara inte tid liksom. .  Allt är så extremt stressigt just nu, tusen saker man måste ta tag i o göra. En är äntligen ur världen. UF Mässan. Den var idag, de gick helt okej, fram tills vi skulle hem.
Jag säger bara som så att det finns en del folk. Och det folket förstår ja mig inte alls på.
Det folket gör mig mest bara förbannad och ledsen och arg. ´
Det folket gillar inte jag.


I torsdags var de dags för vinkväll me "tjejerna" i klassen, och johan o jesper. Skrev till kgb katalogen, roande kan jag lova er! Och sen lite spel på det. :)

Förra helgen kan jag i stort sett säga att jag spenderade hos Madeleine, då Putte va i sälen.
Det var nog den bästa helgen på väldigt väldigt länge.
Började med förfest hos Madeleine med tjejgänget. Singstar o lite spel var ordnat och gav kvällen en guldkant.
Sedan åkte vi ner till Hugos och Otten och fortsatte kvällen där. Mycket givande. Lisa skulle tydligen gå modell också, vilket ja inte alls var medveten om men det gick ju fin fint, enligt mig :)

När det var dags att pallra sig hem letade vi efter varandra på helt olika ställen, jag tröttnade och bekantade mig istället med gänget bredvid. Blev tillslut utmanad på Singstar. Klart man antar den utmaningen efter lite alkohol. .
Men där hade jag gjort bort mig för i taxin dit så fick vi reda på att dom alla spelade i ett band. =D
Men som tur va så hittade dom inget singstar. Dom satt istället och lirade gitarr och så blev de allsång.

Sju kom vi hem, borde somnat som grisar, men de gjort vi inte riktigt. Låg där o trängdes tre stycken i den bästa sängen någonsin, och skrattade och skrattade.

Vaknade i stort sett av en armbåge i magen. Då gick vi och köpte lyx frukost, skagenbaguett och vattenmelon.
Resten av helgen blev lugn som sjutton.  =)

Den här helgen jobbar jag.
Då blir det lugnt mest.
Men på lördag, då blir det surprise. ! ;) 

Congratulations Madeleine Och Magdalena by the way.

                  


Kommentarer
Postat av: LIINDSEYY

madeleine och madeleine? :)

2008-03-15 @ 14:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0