Blir man inte road av någon annan så får man roa sig själv.

Ja, precis som nu, sitter hemma hos emelie medans hon pratar i telefonen, very givande. Så då tittade jag lite här och lite där osen fick ja en bestämd order av kära Amanda att jag skulle skriva blogg så då tänkte jag what a fuck? Why not? Det var ju inte så att jag har så mycket annat intressant att göra.. Förövrigt så har veckan gått väldigt fort, skönt. Mycket att göra, men nu är det slut på det för imorgon är jag ledig! Underbart, yes indeed.

I början av veckan tog jag dessutom ett klokt beslut, jag lämnade tillbaka min sjukt fina jeansklänning som jag trots allt älskade, men trots att jag lämnade tillbaka den så hade jag en fylld MQ påse i handen på vägen ut. Så sant så sant. Men det var så svårt att låta bli, det va nog värt det trots allt, två jätte fina linnen och en jeanskjol. Jag är nöjd, fortfarande. Väldigt nöjd tror jag :) Har ju precis fått lönen och trots att det blev ett dyrt kalas så är man ju faktiskt värd att unna sig lite ibland. :) Förövrigt så minns jag knappt vad jag har gjort i övriga veckan.. Men det har nog varit bra, jag har storstädat i alla fall, dammat varenda lite hörn. Vackert, ska bli skönt att åka hem o sätta sig framför en film och kurra ner sig i ett nystädat rum. Det är ju bara för gött! Och på tala om gött så jobbade ja som ni kanske visste, och så ringde de plötsligt i lilla luren jag har där och oj säger jag bara, göteborgare. Dom har så härlig dialekt så det vore nästan värt det att flyttta dit ett litet tag för att dialekten. :) Å andra sidan vore de ju inte dumt på något vis då jag alltid velat bo men ändå :)

Nu vill jag avrunda och tacka för mig, jag blir väldigt imponerad om ni orkat läsa hela det här osammanhängande inlägg, en guldstjärna till er. =)




En söt liten bild på plutt och lilly my



Kommentarer
Postat av: amanda

kul med lite nya köp då :D gullig bild där förresten ;D haha

2009-04-29 @ 23:06:32
URL: http://backhaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0