Kalas kul, fem av fem toast. Eller något . .

Jag kan inte säga mycket mer än att helgen har varit sjukt härlig, lite lugnt och lite fest, precis så som de borde vara, men inte är alltför ofta då de ofta är fest på schemat, o hela tiden skyller man på något. Nu är det ju de att alla börjar fylla 20, o då måste man ju gå? Eller? För att komma till poängen så kan jag säga att fredagen blev lugn, jag och emelie lyckades trots att vi hade svårt o tro de först övertala tjejerna ( Amanda, Tessan, Ewe o Emma) om att vi skulle se Patrik 1,5 istället för Twilight. Well done!? Ja verkligen well done. =)

Lördagen vaknade jag och blev ledsen när ja ställde mig upp för att gå in i duschen och fixa mig för jobbet, sen tänkte ja efter, gick tillbaka och kollade almenackan på telefonen och ja, dra på trissor! De va ju lördag! Jag la mig nöjt under täcket igen överlycklig för att få sova lite till. Kvällen ett antal timmar senare började hos Emelie me grillat, sen vidaare tiil Emma där vi va några tjejer som skulle förfesta lite innan Davids 20 års fest, klockan sprang iväg och vi hann dock inte förfesta så länge kändes de som, på vägen ner i bilen sjöngs de på Spice Girls för full hals, tro't eller ej. Väl där va de väldigt trevligt men även det gick väldigt fort, bara för att vi sen hade bestämt oss för att komma in på fribiljetten till Hugo så fick vi väldigt bråttom när vi såg att klockan var kvart i tolv och vi var i blå huset. Vi hämtade sakerna o alla började springa samtidigt som vi ringde taxi, men ingen taxi svara. Ewe o jag hade tur i oturen som va långsamma, spårvagnen kom ju alldeles tajmat så jag och Ewe hoppade på, jag talade om glatt för chauffören att vi hade en utmaning, vi skulle hinna före de andra gänget och va tvugna och va där innan 12, sen kom det, känslan av hundtricket haha, chauffören sa ni ska hinna och gasade rejält! När vi skulle gå av spårvagnen skriker chauffören - Spring tjejer ni har 6 minuter på er!
Att Ewe sen hade bytt väska o inte hade med sig biljetten va en annan femma, det löste sig, men knepet håller jag för mig själv.

För att hålla mig lite kort, vilket jag uppenbarligen inte är så bra på så säger jag bara grymt kul kväll! :)

Söndagen blev inte alltför avancerad, stan och promenix med Linda lus, o senare kom Emelie förbi en sväng o såg på film. Igår va också bra för att ta de på en o samma gång. Va på IFK med Ewe och Emma, skulle gått me Amanda o Emelie också, men då jag inte såg dom under hela kvällen o dom satt på en annan läktare så vet ja inte om det räknas ;).



Nu har Emelie kikat förbi så nu ska jag avrunda. :P

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja de va en bra helg :D åh nästa åh nästa åh nästa o åter helgen efter de ska bli lika bra som alltid ;D

Emelie fyller ju snart ;P

2009-04-21 @ 21:53:28
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Emma

jaa :D!

haha joo de va hon som sa till mig me :P ja eller hur tyckte ja me, men nära nu ju :O PRESENT måset vi hitta ;P

2009-04-21 @ 22:23:41
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0