Glass i stora lass!

Ja oj va glass det blir såhär på vår dagarna, solen bara lyser och man blir så glad! Energin bara spruddlar och allt blir så roligt, till o me en promenad blir rolig och riktigt mysig, och snart, snart så är de sommar till o med! Kommer säkerligen rulla fram i sommar om jag ska äta glass som jag gör. .  Igår hämtade Emelie C och Kajza upp mig direkt efter jobbet och vi for till Sörping för lite italiensk glass i den där lilla källaren, så sjukt underbart gott! Men däremot så va de väldigt kallt så vi åkte in till stan ganska snart och satte oss på fräcka.

Idag blev de en sväng på stan me Evelina efter jobbet, de blev Wok Time, helt makalöst gott! sen lite senare mötte vi upp Amanda, Emelie och Emma för glass på halvars, men vi försvann även därifrån ganska snabbt då de va så kyligt om händerna. Och ja, inte blev de bättre av att vi åt glass.!

Nu sitter jag här och har världens kramp i vänster arm? Varför? Vad händer? :O Nu kom jag i alla fall på mig själv med att gäspa och vara otroligt trött så nu ska jag gå o tvätta bort sminket oså i alla fall.

Oj ännu ett sjukt tråkigt inlägg, förlåt.. De bara blir så ibland, jag är för trött för att ens läsa det jag skriver haha. Då är det illa!


Adios - På återseende.








Kommentarer
Postat av: Amanda

Glass är verkligen gott! Vi måste åka till smultronstället snart med tycker jag :D

2009-04-17 @ 13:17:31
URL: http://backhaus.blogg.se/
Postat av: madde

men hur började du då? gjorde du nån behandling först ? hur länge väntade du med att sola? om jag gör det nu i maj kommer jag kunna sola i juni? jag har så mkt frågor som jag inte vågar fråga dom på cissis för där verkar det som man är dum i huvet om man solar solarium..

2009-04-17 @ 15:35:59
URL: http://madyliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0