Helg - Oslagbara Underbara

Kan ju lugnt säga att det där med att blogga går upp och ner. . Ibland hinner man verkligen inte på jätte länge och ibland tar man sig helt enkelt tid till o skriva väldigt ofta. Dessvärre är de oftast så att jag helt enkelt inte hinner. Prioriterar roligare saker och det är väl inte mer än rätt ? Det tycker i alla fall jag.

Nu har det varit helg igen och swisch så är vi dessutom inne i April me världens vårväder! Det är inte annat än underbart. Som jag säkert nämnde i något tidigare inlägg så skulle jag fixa håret hos Tessan och nu är det gjort. Och jag är riktigt nöjd så med lite lagom ljusare hår sådär så välkomnar jag våren med öppna armar. För att låta lite poetisk. ;)

Helgen har precis som jag skrev i överskriften varit oslagbar underbar. För att bara dra det lite kort sådär så invigdes helgen med en 20 års fest för Palm och Martin A, var väl en tänkt utgång efter det men så blev inte fallet. Det blev hemma fest för hela slanten. Himla kul ! :) Sen in mot småtimmarna passade jag på och åkte me Martin J in till stan, mr va hungrig så då blev de Mc driven oså åkte vi hem o åt o bara va ett tag, fram tills de att båda nästan somnade.

Igår blev de först promenix med Linda ner till stan för att möta upp Emelie o solskenet, vi styrde våran kos mot Halvars och invigde det med underbar glass, hade glömt att Kaktus citron sorbén är så go! Sen blev de i alla fall utgång mot kvällen med Emelie, Linus, Jonna, Vicky och sen hennes pojkvän Danne/daniel? Om inte minnet sviker helt.? I alla fall så blev de en grymt kul kväll rent ut sagt, väl ute va även en del fler man kände, bland annat Martin och Tholf som är på semester hemma i sverige, dom har man ju inte sett sen oktober (Bortsett från i fredags) så det va kul :D  Och "finspångs Robin" som jag inte heller sett på jag vet inte hur länge, helt klart värt att nämna! =) Och givetvis många många fler som jag bara inte har tid att ge namnen på :D Jag ångrar verkligen inte beslutet att gå ut i alla fall! Eller vad säger du Emelie? Hade en filmkväll slagit gårdagen? Som sagt, korta drag. Sjukt kul kväll! och min väska är helt paj, först knapparna och sen lossnade hela axelbandet =P Illa, så hårt blev de väl inte? :D

Idag blev det sen Ikea med Emelie, kort o gott, en jätte trevlig liten tripp. :) Ett välbehövlig "komma iväg"  men dock kanske inte så välbehövda inköp i form av en kjol, några armband, en scarf och underbara lakan :)  men ibland får man unna sig tycker jag, vad ska man annars jobba för:)

Det var bara en helt vanlig helgs update men nu får de duga! Time to sleep. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0