Ljushuvud ?

Idag fick vi plötsligt en väldigt ljus idé jag och Evelina, vi kom på att enligt metreologerna skulle de ju bli strålande solsken? Och i o me jobb o massa annat så är de ju alltid bra att vila ut, och för att magen ska ha sitt så är det ju alltid bra att äta massa gott. Sen får vi inte glömma skrattet, därav sällskapet. Så för att utnyttja solen så ska vi åka till Ewes land i St Anna imorgon och förhoppningsvis glassa i solen på lördag, för viiandets skull så ska vi bara ha mysigt o se film imorgon kväll, för magens skull ska vi stanna o handla massa smaskigt på vägen ut i form av ost, dipp, kex, gurka morötter o chips, för sällskapet och skrattets skull så har vi varandra. Blir nog riktigt härligt, precis vad jag behöver, vila ut!
Lördag kommer vi hem, och då slår vi till igen, det blir utgång me kalas flickorna. Möjligen inviga trädgårn? Får se vad lördagskvällen erbjuder. Nu borde jag i alla fall sova. Sover långt ifrån så mycke ja borde o de är väl efersej ganska dumt, för de resulterar i att ja inte vaknar av väckarklockan, o eftersom jag ska ta lång lunch och äta me emelie, samtidigt som jag vill gå tidigare så borde jag nog sitta på kontoret klockan sju. Det kommer aldrig att hända. Men drömma kan man ju? De tänkte ja pröva nu i alla fall. .


Ni måste hålla med om att det är sjukt tråkigt att packa ? Det tycker i alla fall jag, men sen kom jag på en sak. Det är tråkigare att packa upp. Så det är bara packa och se glad ut :)

Adjö och Godnatt. And have a greeeeeat weekend. Use It Well.



De blev lite väl mycke vinter för ett inlägg me lite lagom sommarkänsla så jag var tvungen att ta två. So sorry, like it matters. .






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0