Ordinary Day. Faboulus.

Jobbet idag gick ganska snabbt minsan, massor o göra nu innan lönekörningen kan ja lova. Efter jobbet hämtade Evelina upp mig, vi åkte till Maxi en sväng, hon hade inte ens sett den nyaste delen haha ja tycker den delen har funnits jätte länge :) De blev i alla fall o äta på en av restaurangerna där, Chili Wok. Underbart gott!  Vi satt där och pratade och pratade, hade en del att ta igen efter deras två månader i thailand. Skönt att ha er duvor hemma igen! :)

Sen hittade jag lätt en av de sötaste kjolarna som givetvis fick föja me hem, svart me röda rosor så söt! Den gjorde nog hela min vecka :) Möjligen. :) I alla fall så fortsatte vi hem hit sen och bara inte gjorde något speciellt bara umgicks och va liksom, men trevligt va de ändå. Nu är jag däremot dundertrött, precis tagit emot massa bilder av Emelie från i helgen, jisses! haha. Bilderna säger ju allt, de va kul. Obs kära vänner, visa för guds skull inte alla bilderna haha :D

Nu ska jag skutta i säng tröttheten tar snart över helt. Adios. Roligare inlägg imorgon, Kanske. Puss





G   O   D   N  A  T   T

Kommentarer
Postat av: ;)

Söööööt!

2009-04-18 @ 12:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0