Oså var det ju de där med garanti, 2 års garanti.

Ja, idag efter jobbet skulle jag precis som vilken dag som helst träffa Emelie en sväng, och leta efter valborgskläder till Emelie, jag tänkte att jag skulle passa på att lämna in telefonen. Det var de enda. Men för er som inte känner mig så är det nog inte så förvånande att jag kom hem med massa underkläder, ett armband och en ny mobiltelefon. Men sån är jag helt enkelt. Jag hade faktiskt inte sådär jättemycket till val...

Jag gick och skulle lämna in telefonen, fick prata med någon snubbe så talade jag snällt om för honom att telefonen inte fungerade som den skulle, och att den stängde av sig, hängde sig, hakade upp sig, bytte bakgrund och tema titt som tätt och ja helt enkelt levde ett helt annat liv. Han öppnade telefonen och såg direkt, ja den va ju dårå vattenskadad. Varken jag eller Emelie kunde hålla oss för skratt då vi visste om va de va för incident som gjorde den vattenskadad, de kanske ni redan visste om sa han och skrattade. =D I alla fall så gällde inte garantin när den var vattenskadad så dom kunde inte göra något. . Istället fick jag ta en ny telefon för 69 kronor i månaden, gjorde jag det direkt så bjöd han på inträdesavgift men de va säkert bara något han sa för att det skulle låta bra. Det har ja ju lärt mig nu om någon gång, det ska alltid låta så bra. :D Pappa la in ett litet bra argument där trots allt, om jag säger upp de där gamla tele2 abonnemanget som jag aldrig använt på ett år men inte lyckats säga upp så för jag ju typ telefonen gratis för dom pengarna ja tjänar in där på ett år. Så nu är det väl dags att säga upp den där gamla saken. Ut med det gamla och in med det nya liksom.

Nu återstår det att se hur det nya fungerar. :)
Här har vi nya Maggsan, upp till bevis. Lila och söt va den ju i alla fall. =P





Kommentarer
Postat av: madde

jaa den är så söt!

2009-04-30 @ 10:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0