Scary Harry !

Jag bara måste berätta en liten sak, på tala om händelsen när jag vaknade i lördags som ni kan läsa om i det tidigare inlägget. Igår när jag vaknade så blev det totalt tvärtom, jag vaknade av att klockan ringde och första tanken va men Emma för fan är du knäpp eller, varför ställer du klockan en söndag?! Så stängde jag av alarmet, drog täcket över mig och vände mig om i sängen, sen efter ett tag tänkte jag, vänta här nu? Är det verkligen söndag? Så slog ja upp kalendern och nedrans järnspik, det va ju måndag. ! Så jag fick helt enkelt skutta upp ur sängen och pallra mig in i duschen. och faktiskt så kom jag i tid :)

En till liten läskig sak är att tidigare idag så satt jag och funderade lite, oså kom jag och tänka på Sebbe, som numera bor i ausralien, jag började undra lite hur han hade det därborta. Jag kom på mig med att´inte ha pratat med honom alls på säkert månader. Visste knappt om han va kvar i Sydney eller om han va i nya Zeeland. Så jag bestämde mig för att ikväll skulle ja dra iväg ett mejl o fråga hur han har det. och när jag kommer hem och startar upp allting så vad är de första man ser? Jo ett mejl från honom  där han  skriver typ samma sak, "länge sen vi hördes, hur har du det?" osv, som han skickade bara lite tidigare idag, haha är det inte lite sammanträffande?





Jag och Sebbis för länge sen på trippen till Grönan

Man kanske skulle satsa på en ny väckarklocka? ;)
Godnatt Gott Folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0