Those lovely people

Idag har jag träffat Johanna igen, finally! Det händer så sällan jämfört me va jag önskar. Förr sågs vi ju varje dag när vi gick i skolan, herrejisses jämför de me nu liksom :D Vi tog i alla fall en promenad och pratade ifatt lite om allt vi inte hunnit prata om än.  Sen träffade jag ännu en pärla, Emelie, vi solade lite bara sådär för att de behövs.. =)

Sen bara för att ni är så värda det, Amanda, Ewe och Emma. Det är helt sjukt, nu är ni snart hemma, på onsdag rättare sagt! Det har gått så fort men klart att man saknat er, ska bli riktigt kul att träffa er igen! :) Om jag inte känner igen er negrer när ja ska träffa er så får ni lov att presentera er. Jag misstänker att ni är. .  ja, rena rama pepparkakor. Brända sånna dessutom. I alla fall skönt att få hem er igen :)

Jag hade tänkt att skriva ett riktigt långt och dramatiskt inlägg men jag har tröttnat och tänker kika på lägenheter och roa mig med annat istället. Adjöss. :)

Kommentarer
Postat av: J

Tack tjejen! Du vet hur man muntrar upp folk du. Tack. Hoppas allt är bra med dig, länge sen nu. Kram

2009-04-07 @ 09:02:39
URL: http://shipp.blogg.se/
Postat av: Emma

HAHAH NAE FASEN OM DE VATT SANT UNGE :p jaaa nu e i hemmmmmaaaa :D! Pepp fredag ses i morrn pa fika :D!

2009-04-08 @ 13:40:21
URL: http://[email protected]
Postat av: Emma

haha nae de forstar ja men vi blev lite oroliga däar haha :P BARRAAAA inte alngt kvar nu e hemma i alla fall o i morrn ar defika som galler :D!

2009-04-08 @ 13:57:42
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0