Hat !

Nu "kära  läsare" så ska jag tala om någonting som jag aldrig tror att jag sagt högt. Inte vad jag kan minnas i alla fall. Det finns en sak som jag hatar så otroligt. Det är så störande och driver mig till vansinne, okej kanske inte är riktigt så illa men det är i alla fall otroligt jobbigt och kan få mig att bli näst intill tokig.  Tillslut kännner man för att bara resa sig, springa ett varv och slippa det sen när man är tillbaka.. Samt möjligen dra täcket över huvudet och sakta försvinna bort en liten stund. Men det finns en lösning. Sätt på musik och dra upp ljudet till max! Då kära vänner då slipper ni de där hemska surrandet som kommer ibland av desa små varelser , Flugor / Myggor, ja vad det nu är. Här sitter jag och flaxar me armarna hit o dit för att slippa och ja faktiskt så har jag inte hört det på ett tag:) Men de kan dock bero på ljudet som ja drog till max.

Mina ögon håller sig inte öppna, det är ett tecken på att jag borde sova. :) Godnatt!
Okej jag ser inte helt normal ut på bilderna men jag bjuder på de.











Update; Flugbert var fortfarande kvar . . .

Kommentarer
Postat av: Robin

Men dina hatobjekt är en del av sommaren och värmen ;)

2009-04-13 @ 13:20:25
URL: http://rsvedling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0