Vann storkovan!

Idag har varit en helt fantastisk dag om jag får säga mitt. hela helgen efersej men nu tar jag bara idag, måndag. Vaknade otroligt tidigt, vaknade som tur va inte när Linda ringde för de va nästan onormalt tidigt :P Sen va de upp och skutta och fixa sig.. Sen promenerade vi ner till stan där jag handlade massa fint, världens sötaste spetstopp, ett fint linne, ett DUNDER sött gulligt nattlinne oså vidare.. =D Sen åt vi mängder på Woktime as always, dit traskade sig även Linus och Adam sen fortsatte vi till halvars och tröck i oss även lite god glass! Tur att man har en vanlig och en efterrättsmage ;)

Efter det åkte vi hem till Adam och bara umgicks och va, sen skulle vi åka o äta pizza o kolla på fotboll någonstans i ektorp, det gjorde vi men jag och Linda fastnade ganska snabbt vid spelmaskinerna och OJ va kul de va! Helt inne, ae gud alltså ni skulle sett, alla på de där stället hade riktigt roligt åt oss, vi blev helt exalterade så fort vi vann o då kunde de handla om fyra kronor, vi nästan hoppade och tröck på knapparna helt jätte ivriga för att dubbla till 8 kronor, när vi sedan tröck på fel kort och förlorade även de där fyra slog vi nävarna i knät och surade ihop. Och jaa, jag va så nervös så ja fick ont i magen, och samtidigt skrattade jag så tårarna rann, oså blev ja så ivrig så linda nästan höll fast mig för hela tiden ville ja bara trycka vidare o få nya kort när vi vann, och glömde helt att dubbla :D

Alltså ja kan verkligen förstå att folk blir spelberoende om jag ska vara ärlig! När man ser hur lätt de är att vinna, inte för att ja o Linda gjorde det men ändå ( vann 40 kronor på 2 timmar.. varje gång vi kom upp på de höga så öka vi alla insatser o förlorade allt istället :D) men de lite mer rutinerade, adam spelade väl i 10 minuter o fick en hundring direkt, förstår ni då att vi me ville? :P Får man lite så vill man ju bara ha mer :D haha helt sjukt!

Nog om det imorgon är det jobb så jag borde lägga mig skapligt, har ju vänt dygnet en del.. men först, ta bort sminket och ringa Evelina. Adjöken gott folk!




Simple plan i stockholm för cirkus ett år sen, på cirkus till o med, vill dit igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0