Det blir aldrig som man har tänkt sig.

De är väl de man säger för att skylla ifrån sig när man inte skullle gått ut men gör det ändå?

Fredagen va mysig. Som jag redan skrev så var jag och badade. Sen blev det god mat, lite vin och mamma mia med Tessan och Evenlinen. Himla skön kväll måste jag erkänna. vi va lite frågande på om vi skulle ut o skaka lite rumpa men icke, det blev som sagt Mamma Mia.Och jag är/var helnöjd med beslutet.

Å jag kan uppdatera er och säga att paketet som jag skulle hämta ut från stylebystars svek mig. Kjolen var trasig!! Tur att min mor är lite fixig när det gäller att sy. Hon bytte ut dragkedjan. Och för att ge igen på min slöhet att inte prova den direkt när mamma kom med den så insåg jag när jag skulle klä på mig och gå att den va alldeles för stor. Trist! Så det blev bara och tänka om för jag skullle ju på 20 års fest och hade bråttom. Åkte till Jossans först och skulle till Annielle sen men de blev som de blev och ja, jag orkar inte dra detaljerna men vi mötte dom på hugo istället. Där va de livat, kanske inte den alldra bästa hugokvällen men ändå. Jag tänkte gå hem tidigare då ja är så himla förkyld, men varje gång jag ens tänkte tanken så kom någon med en drink och ja då blev ja ju tvungen att dricka upp den först o ju mer onykter jag blev ju längre stannade jag. Tillslut kände jag mig duktigt som följde med min syssling och mr markus redan vid 20 i tre. haha, de blev ju lite tidigare i alla fall,men sen satt vi på mc donalds så länge så nästan alla slumrade till då o då.

Nu ska jag fortsätta min kurering och se en film.:)                                                            PUSS











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0