Fan också.

Varför ska jag få dåligt samvete för allt och inget, varför ska ja alltid vara den som erbjuder mig, joo för att de där jäkla samvetet drar fram kortet av sig självt. Nu är jag ett antal 100 fattigare och dricka kassan för ikväll och matkassan för kommande vecka är borta, vad gör man? Kan jag inte ha ett fjärde konto där de faktiskt finns pengar för dom andra är tomma.

Å dumma dumma jag. Lär dig att inte alltid ställa upp och lägga ut pengar till varenda kotte i stan, känd som okänd för dom kommer inte tillbaka..! Nu ska jag på picknik, kanske har råd med några kex o knapra på..

Kommentarer
Postat av: Emma

jhaa skiit kul, vill ha fler sånna festkvällar :D½!

2009-08-17 @ 12:12:52
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0