Lill lördag :)

Hopp tjolahopp, Jag har inte tid egentligen men jag tänkte ta mig lite tid, senaste tiden har varit hektisk, men ändå inte liksom.. Jag vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt jag planerar att göra. Augustifesten är i alla fall över sen några dagar tillbaka, orkar nog inte säga alltför mycket om det, det va i alla fall några riktigt bra kvällar de där, då pratar vi om fyrverkerier, trädgårn, rix fm festival från ett öltält, andra öltält. trevliga förfester och bra utekvällar. Och ja, allt detta i sällskap med mina underbara vänner, kan de bli mer lovely?

Ikväll har jag varit på Deli och ätit vitlöksbröd, plankstek och drack ett glas vitt. Jag och Ewe bjöd Johanna på det plus en present för att hon fyllt år, men de blev inte som vi tänkt oss. Vi mötte Ethan på vägen som va hungrig så han följde med, när vi ätit upp och lite senare ändå så ploppar det in ännu två pelejönser, Stoffe och Petter. Det var en bra kväll, allra helst en riktigt bra mitt i veckan kväll. Petter skjutsade mig på cykeln hem som tur är för fötterna värker minsan en aning. Hittade nya pjux idag på stan, både ewe o jag blev frälsta och köpte dom direkt, sen är ju ja alltid den som vill använda allt direkt. Wola, premiär för mina nya högklackade, min älskade nya stickade tröja och min älskade nya kavaj. Nice.

Känns som att jag shoppat en del sista tiden, jag och Linda är inte bra för varann, de jag nämnde ovan, plus ett par jätte söta lila tygskor och ännu en skinnjacka fick följa med hem från Linköping när vi va där och handlade i helgen. Vi puschar varann till mer o mer o mer haha inte bra men vi har minsan alltid haft den effekten på varann när det gäller kläder. Ibland vill man liksom bara ha :)

Nä nu rullar ögonen igen, Natti!



Åh ja, nog finns det många olika begär.
Men allt jag begär just här o nu är lite bra sömn och en pigg jag imorgon bitti, tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0