M.M, Måndagsmys.

Efter en hård, stressad fullt upp dag på jobbet som idag så är det alltid skönt med ett bra avslut på dagen. Det bra avslutet fick jag, det blev en sväng på stan med Even där jag hittade en del fint, Worth every penny. Sen blev de ett rejält pannkakslass på wayne's och många ord i munnen på varann. Ordkriget om allt och inget fortsatte sen hemma hos mig. Sen fick vi ett enormt sug efter att se Raise Your Voice som kan va bland de bästa filmerna som tillverkats. Tessiness kom och joinade oss och vi åkte för att hyra den superduperbraiga filmen, men icke sa nicke.. den fanns inte. Och det vore väl fel ordval att säga att vi fick nöja oss med The perfect man med Hillary Duff och mr supersöt. För den är ju faktiskt också riktigt bra. Så den blev de, i bra sällskap med en massa gott och ätbart.

Nu ska jag be lite good och diska innan jag hoppar bums i säng. Imorgon är en dag späckad med möten och rensning i mailkorgen. Jobbigt, stressande. Men roligt :) Dessutom intressant o höra vad the news willl be på mötena imorgon.

Som sagt, time to bumsa.

Lite kul förresten, jag och Ewe satt och rastlösade oss på google och sökte på olika personer, jag sökte på mig själv och sa hahaha där är garanterat någon som inte kommer va på första sidan. Känns som jag har sveriges vanligaste namn och dessutom är jag väl inte den där Heron som uträttat tusentals under i mitt 20 åriga liv. Men plötsligt släppte Ewe ett asgarv och likaså jag när jag tittade tillbaka mot skärmen. Vem va där om inte jag? 2 gånger om? haha Komiskt ja, charmigt näj.











Goodnight.

Kommentarer
Postat av: tessiness

jävlar va snabbt du skrev :D hiihihi

2009-09-01 @ 00:00:44
URL: http://ottossun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0