öh, nu glömde ni något ? Haha !

Oh sicken helg, så himla skön den har varit! Jag känner mig för en gångs skull verkligen utvilad för jobbet imorgon (säger förmodligen inte samma sak imorgon bitti när klockan ringer). I fredags känns det som att jag och ewe hann med hur mycke som helst och i lördags blev det dramatiskt. :D

Direkt när jag slutade i fredags så hämtade ewe mig, vi parkerade bilen och promenerade in mot mig där det skulle tillagas och ätas tacos. Underbart på en fredag! Det blev supergott! Sen va de planerat att vi skulle se baksmällan men den har tydligen slutat gå på bio:O Men vi är envisa vi, så vi bokade bio biljetter, gick och köpte en himla massa godiis osen satt vi tillsammans med  småpojkar och barnfamiljer och såg Ice Age 3. Den va bra och allra helst första stunden i filmen så skrattade vi nog mer än de övriga i salongen tillsammans men ett tag va den lite seg, lite för allvarlig för att vara Ice Age liksom, om man får säga så. Shame on me  . . Sen promenflixade vi bort till linus och lånade istället baksmällan av honom och gick hem och såg den samtidigt som vi åt en massa marängswisch och dipp o annat gott. Den va hej dundrans bra kan jag lova! Den vill jag se igen, många gånger till  :) :) osen vill jag se sommaren med Göran, och G-force haha. Saliga blandningar här :D

I lördags grillade vi hos stoffepropp. jag, ewe, tessan, emelie och emma och sen grabbissarna. Väldigt trevligt och gott.! Sen gick vi till Manesa och efter det var de tänkt att vi skulle skaka rumpa fötter armar och ben till Michael Jackson Tribute på Hugo. Men så blev det inte av flera skäl som jag inte tänker dra upp här.


Jag måste berätta det roligaste i världen!

Vi träffade några minderåriga igår, bekanta till en kompis. De är dock inte poängen för de roliga är att Polisen skulle köra hem dom som va väldigt onyktra. Och här kommer det. ! Poliserna kommer glassigt och kör fram i en stor "polisbuss" som jag så fint skulle kunna tänka mig att kalla det, glider ut där, lyfter ögonbrynen, viftar lite med batongen för "cooligheten", sträcker på sig och muttrar till rösten lite så att dom låter extra coola. Ena polisen står och pratar med några vid sidan om och dom andra tar hand om små pojkarna. Dom tar in pojkarna i bilen och plötsligt så börjar polisbilen rulla sin väg.. Och guess what, haha den andra polisen stog kvar en liten bit bort och pratar med dom, tar fram den där grejen dom har och pratar i, harklar sig lite och säger Ehm, ni glömde något. . .  Mig!


Hahaha oh jag garvar så ja tjuter. Jag tänkte inte så mycket på de igår men kom på de idag igen när jag vaknat till. Oh oj de förgyller min dag. :D Jag va inte där när de hände tyvärr men så mycke som han som berättade det garva så kan jag bara tänka mig!:D


    



Också en bild på Even och kvällens värd. Också kallad hennes pojkvän, och stoffepropp.
(Jag har gjort något olagligt. Jag har stulit bilderna ovan från Emma, tack emma ;) )



Kommentarer
Postat av: Emma

ja fyy det är olagligt, nu ska jag anmäla dig ;)

2009-08-31 @ 12:56:33
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0