Relax, take it eaaaasyy!

I got a confession. Jag trivs för tillfället, jag sitter ensam hemma, med tända ljus och myskläder och tittar på oskyldigt dömd i min ensamhet. Precis ätit en god måltid och diskat all disk. Fy skottsan va de är skönt att bara va hemma ibland, jag tror verkligen man underskattar det. No offense mot mamms o papps men allra helst nu när jag inte bor hemma längre, alla vet väl hur det kan va? Man borde nog verkligen ta en stund för sig själv ibland, bara va och flappna av lite sådär. Ska köra lite egen lyx också, noppa ögonbrynen och måla naglarna. kanske en ansiktsmask också ? Ja, de får de bli. I vilket fall som helst så njuter verkligen jag av att vara hemma i denna stund. Ladda inför helgen som erbjuder både det enda och det andra. :) Hoppas bara mina kjolar hinner komma!

Nu ska jag se på oskyldigt dömd som sagt, kanske men bara kanska återkommer i någon paus eller sådär. ÅH de fick mig att tänka på pasta salladen från paus, mumma. Skulle jag inte ha världens goaste matlåda så skulle jag köpa de imorgon :)



Trots min dåliga erfarenhet från stylebystars sså kunde ja inte hålla tassarna borta, allra helst från den högra, åhh vill ha nu! =) Förhoppningsvis kommer dom imorgon. Lagom till helgens överaskningar som inte ska avslöjas än :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0