Shoppa shoppa halva dagen.

Hello dear diary! Today I've realised that I'm cursed with a hell of a throat and neck, hurts like hell..
(Många helveten där såg jag nu när jag läste igenom de. .  Den bjussar jag på, det är payback)

Men nog har jag gjort mer än så, jag har jobbat, faktiskt otroligt givande, gillar när det är mycke att göra, fick dock ett samtal som fick det att krypa i hela magen så otroligt hemskt och obehagligt. Mer kan jag inte säga, tystnadsplikt är tystnadsplikt. Efter jobbet for jag i alla fall till kära Ikea, Mor var snäll och bidrog med lite hemma mys saker såsom gardiner till köket och höst gardiner till vardagsrummet, sen en rya matta och en liten blomma och en väldigt stor blomma oså en adorable filt då jag offrade min igår vid pickniken, jag är nöjd. Självklart slank även en o annan småsak ner.. Å jag höll på att glömma! Jag köpte en tavla, oops, där kom en lögn. Jag köpte snarare en bild, en bild på vackra Marilyn Monroe och imorgon ska jag shoppa loss en ram på gallerix och sen, sen kära vänner har jag fått en tavla! Tavlan kommer ha sin alldeles egna spot ovanför byran i den större men ändå lilla hallen, då vet ni precis var jag menar va? hihi.


Nu ska jag fixa och dona! Adjöken. En dag, en vacker dag kanske ni får se en eller annan bild på stället, om inte så får ni väl bjuda in er själva på ett live besök. Den hurrar vi för, hurra!



På ett sätt så bara ÄLSKAR jag lampan. Blir man inte glad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0