Sista sommardagen ?

Lördagen spenderade jag med en picknik i Vasaparken, goda ätbara saker på en filt med trevligt sällskap dvs Lindis. Det kallar jag mysigt och framförallt sommar, tyvärr så känns de lite som att de börja bli ont om sånna tillfällen numera, hösten knappar in mer o mer. Men på ett lustigt vrickat sätt så längtar jag lite, massa myskvällar i lägenheten med tända ljus, mycket gott och ätbart och sällskap av mina kära vänner. Det är faktiskt inte fel, och något som verkligen inte heller är fel, det är stickat, stickade tröjor, halsdukar och vantar, å så gosigt att kurra ner sig i dessa en anningen stickande saker. Det är inte bara dåliga saker med hösten, allra helst inte med den här hösten. :)

Idag svängde Amanda och Evelina förbi mig efter deras shoppingstund, det blev mycket prat om allt och ingenting och sen blev vi hungriga och några knapra minuter innan woktime stängde så smet vi in och ställde oss vid kassa med ett leende. Vi gick därifrån med våra favoriträtter i påsen och var så nöjda så. :)

Imorgon ska jag jobba, och det kommer va nådigt mycket att göra! Idag jobbade jag över i 45 minuter. Vad kommer jag behöva göra imorgon? Ska sova nu så kanske jag kan komma lite tidigare på morgonen istället . Natti natt!




Här sitter vi och äter svarta som natten nere i Maggan. Ett år sen och lite till. Sad so sad.




O här sitter jag och Linda, för lite mer än ett år sen . . .
Ungefär i 7an haha :D

Nog om nog, godnatt, fånga sömnen. :) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0