Yesterday oh yesterday.

Ja igår var det en ypperligt spännande dag känner jag.. Jag jobbade och efter det träffade jag Emeliesvängeli. Vi åkte och storhandlade på maxi, blev ett dyrt kalas hem till mitt kylskåp men vad har man för val? Sen köpte jag även en ram så att jag äntligen har min komplette tavla som by the way sitter på sitt rätta ställe nu. Lite för långt ner bara men vem orkar med detaljer.. ?


Vi såg en otroligt sevärd och bra film också!                                                  TAKEN
Precis som changeling så va de en såndär film så man bara inte kunde sitta still, helt uppjagad och inne i filmen, godsakerna bredvid sig va de inte på tal om att röra. ! Det handlade om två tjejer som blir "tagna" av fel folk på en liten semestertripp dom ska göra, tjejerna va runt 18 och den enas pappa va en pensionerad agent så han visste precis vad det handlade om och skulle göra allt i sin makt för att få se hans dotter igen. Men risk för att säga för mycker så slutar jag nu. Men en sak kan jag säga, vid att antal ställen i filmen ville man bara ställa sig upp i soffan o skrika in your face! för att han gjorde saker så otroligt bra, så rätt. ägande. Man ville bara ge killen den där Mouhaha blicken som säger "ja vann!"

Som sagt, med varje ord så blir risken att jag skriver fel saker för er som inte vill veta högre så nu slutar jag, Adjöss!






Kommentarer
Postat av: Emma

Jag älskar den filmen!

2009-08-13 @ 12:32:50
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0