Ååh!

Jag vill så gärna ha en kamera i julklapp! Mamma, pappa, tommy, se mig, hör mig, gör mitt år! En ljusrosa kamera och min favoklocka. Jag bara vill vill vill.  <3

Det suger rent ut sagt att inte ha någon kamera.. Ja har ju inte ens någon bra kamera på telefonen, oså har jag dessutom inte fått ihop de så ja kan lägga över mobilbilderna på datan ens. Det är så tråkigt att man inte kan göra minnen av vardagen och fota lite. Förr kunde jag åtminstone låna mors o fars men jag kan ju inte riktigt be o få låna grannens kamera så fort ja vill ta kort på något kul. haha. de vore väl lite
väl påfluget ;) haha.

En liten ljusrosa kamera. Smidig och fin. och min älskade älskade good old oldie klocka. Jag är näst intill kär.


Samsung PL70

lucyklocka_3540lucyklocka_3540

Mina hjärtan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0