Bra bra bra!

Det har varit ett par riktigt strålande dagar må jag lova. Julhelgen har varit fantastiskt bra och så vidare. Men nu är jag trött och ville bara säga att jag lever ungefär. De där med Julafton och sånna skojsigheter återkommer jag om, kanske imorgon. Kanske en annan dag. :)


Adjö

Bara för att helgen va så bra så bjussar jag på en bild, Pallepalma får stå för underhållandet, jag är nästan säker på att han inte misstycker haha. Bara för att jag tycker det är en helskottas rolig bild och bara för att det är sååå palm. Vad säger ni, visst borde han byta profilbild på facebook. Helt klart om man frågar mig :9




Natti.


Kommentarer
Postat av: Emma - Foton m.m.

jag tycker du ska lägga ut bilder från allt de roliga :D!

2009-12-28 @ 16:55:05
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0