Crapday.

Idag är ingen bra dag.
Ja, nu är jag negativ men så är det, det är ingen bra dag och en riktig skit vecka på många sätt. Det är inget roligt längre. Jag är super stressad och jag hatar att planera in saker och att dom sen ska rent ut sagt skita sig totalt. Fan.

just nu behöver jag verkligen mat, något gott. Sen behöver jag massa stearinljus, värme, färdighandlade julklappar, sömn, stöttning och dig. Och sen behöver jag nog ett antal lugnande tabeletter inför nästa vecka. Usch.

Några av dom där sakerna kan jag ju fixa själv,  så därför ska jag nog gå o sola, laga/äta mat, tända massa ljus, ta på mig tofflor, kurra in mig i en filt, se film och halvsova i soffan och sen bara hoppas på att det vänder av sig självt. Att allt kunde klarna lite. Det är precis vad jag skulle behöva.. Lite klarhet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0