Efterfrågade Önskelistan.


NR 1
Mamms, det här är en delad första platsare, den här fin fina kameran, i den här fin fina färgen, eller varför inte, ljusrosa? :D




http://www.expert.se/product/product.aspx?id=4151618

NR 1 igen.
Eftersom platsen va delad med denna underbara klocka så blev de helt enkelt två ettor :)
Så fin!
lucyklocka_3540


Och det va väl helt enkelt de viktigaste. Sen vill jag förstås ha plånboken och väskan från Björn borg som jag redan visat. Underkläder och andra kläder är alltid välkommet men jag vill välja :P Typ vita tröjan från Monki?

Höll på att glömma! Berlocker till mitt Tomas Sabo, Körsbären, Fyrklövern, Martiniglaset! Finns på klockmaster. Them I love! :) Sen kan ni ju självklart få ta en ni själva tycker är fin fin om ni vill :)

Lakan, de älskar jag alltid.

En brödrost och en toaster, det vet ni att jag har saknat.

Seeen, är det nog dags för mig att vara nöjd. Men bara för att så säger jag, smink.

All sorts inredning, dock 1a välja.

Stolarna från Ikea. You know I want them.

Och en plopp från morfar, det är tradition. :)
Möjligen massa små ploppar inslagna i ett stort paket, haha.



Jag vet att de är mycke mamms men du ville ha listan o ja gav dig listan. :) O ja vet att du tjuvläser här så varseguuu. =)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0