Julhandlande!

Dagen har minsan varit lika kanon som övriga helgen. =) Den har spenderats på Ikea med Tessiness. Vaknade och fick för oss att ta en tur och ja de va dit den styrde. Det va väl tänkt att de skulle köpas någon julklapp i alla fall. men det gjorde de ju efersej, till oss själva. Haha, förlåt men jag bara älskar att handla, allra helst till lägenheten. Köpte fina kökshandukar, röda lite juliga men som ändå passar även i sommar, kanon! :)

Köpte dessutom supersöta bullformar, servetter, sådär nödvändigheter som mest bara ligger men är fina o titta på. Oså köpte jag en riktigt piffig popcorn skål så här ska de minsan poppas rejält sen, o självklart lakan som alltid, men de va liksom tvungen, dom typ kallade på mig, vita och blommiga, just the way I like it. Blir o bädda rent och storstäda imorgon, kul:) När de är klart vill säga.

Sen köpte jag det som gjorde hela resan nästan, men det tänker jag inte avslöja vad det är, varför vet jag inte, men ändå. Kanske avslöjar det på någon bild imorgon om jag inte kan hålla mig:) Jag älskar'n!

Jag har börjat äta igen. de gillar jag. Jag åt upp en hel barnpizza häromdagen när vi skulle se idol. Det har aldrig hänt förut, igår åt jag och tessan hemma me min familj o idag godaste pommen och bearnaisen på ikea. Mumms. ! Är så glad att kunna äta lite igen kan ja lova. Att inte kunna äta är inget roligt för någon som tycker om att äta gott. :) Fast än så länge räcker de med ett mål om dagen. De är inte bra, borde komma in i rutin igen.. men snart så :)

Jag älskar åhlens heminredning! Va bara tvungen att påpeka de. :)
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0