Klantarsle?!

Ja, det skulle kunna stå skrivet i pannan på mig... FAST den här gången va de inte jag. Den här gången va de min underbara förmåga att ha sönder tekniska prylar bara genom att röra dom. . .

Ni vet, antal dvd;er, tv, väldigt många telefoner både mobiler och vanliga, schaa, allt möjligt helt enkelt. Den här gången va de hårblåsen som drabbades. Den bara dog imorse när jag stog och blåste håret, så de va ju kul. NOT!

Där stog jag med halvblött hår och skulle gå till jobbet :O Kallt, svar ja! För er som inte vet så är inte mitt hår de lättaste att självtorka så att det blev o springa in på stan direkt efter jobbet o köpa en ny för flera hundra.. de va ju kul. Inte! Oräknad utgift.. ja som ville ha så mycke annat.. :( Men men. Skulle köpt julklappar idag men de blev ju inte riktigt som planerat så de blev inget, köpte bara de jag verkligen va tvungen att ha till mig själv, typ smink o hårblås, sen slank de ner en o annan onödig sak är klart ;P



Nu ska ja knåpa ihop en önskelista på order av min mor. Likabra att göra de, man vill ju inte va utan. Hihi :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0