Linda Linda Linda. Party.

Ja, det stämmer. Igår va de party hos Linda som hade fyllt hela 20 år, sist ut tror ja. :D Oj de där lät lustigt. I alla fall så vad de är himla kul kväll med vänner som jag inte träffar alltför ofta. Blev en hel del prat dans och stoj. Sen va vi nere hos grannen och hälsa på också men det va inge kul så vi gick igen. Magda gjorde en riktigt clever sak och ringde på fel dörr, vi sprang upp en trappa till den rätta dörren, men som va låst. Attans. Där stog vi och tröck in oss i hörnet, Schh sa både två o hade fingret framför munnen, sen kände vi en hand på axeln, vände oss sakta om och där stog han. Grannen. haha. Pinsamt, jaa. Han klagade lite på musiken och hade precis varit nere hos den andra grannen också. Stackaren, både lägenheten över och under har fest. Men vi fick snällt sänka och snart skulle vi ju ändå gå.

Sen åkte vi taxi ner till krogen, med Robert, en himla skojig prick om jag får säga så.

På krogen va de kul kul kul. :) Mötte även upp mina andra darlings och vips så va alla mina älskade på samma ställe. De gillar jag. För mig och emelie blev de både Otten och Hugo och jag kan inte säga vilket jag gillar bäst. Men om man säger såhär, Otten klarar jag mig alltid utan, inte hugo. Dit vill jag även om jag ska någon annan stans också. :D

Efter krogen åkte vi hem o åt mat och såg Scrubs hos Skurt. Men vi somnade nog ganska snabbt allihopa.. Tror ja. :) Jag i alla fall haha. När jag vaknade och vi hade sett ännu lite Scrubs och skrattat åt palm som kom tillbaka och hade spelat match bakis medans vi andra sov. haha. Den där palle. Han lyckades visst dölja bakfyllan i alla fall. Well done. Jag skulle sen till linda och adam som typ är grannar till Skurt och låna skor o gå hem i men de slutade med att jag blev kvar där några timmar och bara pratade o tittade på tv. Och åt pizza :)

Good day. Good night. Good Life.



 




Nog får vara nog. :)

Adjöken


Kommentarer
Postat av: LInda

Fick jag inte vara med på en enda bild? :( Du måste skicka bilderna och så kanske jag kommer förbi och hämtar kameran imorgon? :)

2009-12-10 @ 19:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0